Catálogo

Francesc Boixadós

Els camins de l’ànima

9,9922,00

Política, sexe i religió es barregen en els sentiments i actituds dels protagonistes, actituds conegudes i acceptades per la societat, no sempre ètiques, sovint contradictòries

SKU: N/D Categoría: Etiqueta:
Descripción

El juny de 1983, la vida del jove Frederic Mas de Guillem va canviar radicalment. Acabada la carrera de periodisme, i poc després de la mort del seu avi, president d’un setmanari polític que per herència li pertany, haurà de lluitar per fer-se amb el control del Consell d’Administració i portar a terme una reestructuració que converteixi la revista en una publicació en català. En aquesta tasca s’haurà d’enfrontar a l’immobilisme de la nova presidenta, la seva tia Eulàlia, i a totes les forces reticents amb la democràcia.
Paral·lelament, Frederic, que esta promès amb una noia de família conservadora, coneix una jove d’un perfil cultural i estatus econòmic molt diferent, la Icària, jova metgessa, filla d’una família de professors i artistes.

Información adicional
Formato

Papel, Ebook

Género

Novela

Colección

Impulso, 205

Nº de páginas

412

Tamaño

15 x 21.6 cm

ISBN

978-84-19805-89-8

Sobre el autor/a

Sobre el autor/a

Francesc Boixadós Bertran (Vilanova de Meià 1947) viu l’adolescència a Tremp. A Madrid cursa la carrera d’Enginyer de Camins, Canals i Ports i comença a treballar en el món de la construcció. L’any 1977 torna a Barcelona. Casat, té tres filles, i després de trenta-cinc anys acaba la seva vida professional com a President de la Cambra de Contractistes de Catalunya. Els camins de l ‘anima (Ediciones Oblicuas, 2025) es la seva primera novel·la publicada.